Post Description
Voor de soldaten van geallieerde zijde waren de laatste jaren van de oorlog het moeilijkst. De overwinning was nabij, maar voor veel soldaten moesten de zwaarste gevechten nog komen. Deze mannen verlangden wanhopig naar hun familie thuis. Ze vroegen zich af wat de vrede zou brengen, mochten ze deze oorlog overleven. Dit soort vragen hield de soldaat van WOII bezig, dag in dag uit. Op het antwoord moesten ze wachten tot de dag waarop de overwinning kon worden gevierd.
OORLOG IS NOOIT ZWART WIT
Veel plezier er weer mee!
Semtex at your service
Comments # 0