Post Description
Trini Lopez - Live At Basin St. East (1964)
Info:
Trinidad Lopez, geboren in Dallas (Texas), op 15 mei 1937, is een Amerikaans zanger van Mexicaanse afkomst.
Hij had groot succes in 1963 met het lied "If I had a hammer". Het bereikte de eerste plaats in de hitlijsten in vijfentwintig landen, waaronder de Nederlandse Tijd voor Teenagers Top 10. Het nummer stond op zijn debuutalbum "Trini Lopez Live at PJ's", dat verscheen op Reprise Records, het platenlabel van Frank Sinatra. Ook "La Bamba" van dezelfde lp werd een hit. Latere succesnummers van Lopez waren onder andere "This land is your land", "Kansas City" en "Adalita".
Met minder succes werkte Lopez ook als acteur. Zijn eerste film was "Marriage On The Rocks" (1965), waarin hij optrad naast Sinatra en Dean Martin. De bekendste film waarin hij speelde was "The Dirty Dozen" (1967).
Tegenwoordig treedt Trini Lopez nog steeds op. In 2005 nam hij deel aan een benefietconcert voor de slachtoffers van de Tsunami.
Opmerking: Het geluid van dit album is niet al te best. Misschien dat de audiofanaat er iets meer uit kan halen.
Artist: Trini Lopez
Genre: Rock, Pop, Oldies
Format: Mp3
Bitrate: 192Kbps (helaas geen 320)
Grootte: 67.3Mb
Speelduur: 00:40:00
Covers: Ja
_______________________________________________________________________________________________________________________
Tracklist:
01 - La Bamba
02 - Alright, Okay, You Win
03 - Stagger Lee
04 - Be Careful, It's My Heart
05 - Jezebel
06 - Bill Bailey, Won't You Please Come Home
07 - Hello, Dolly!
08 - You Need Hands
09 - Hallelujah, I Just Love Her So
10 - Personality
11 - If I Had A Hammer
12 - What'd I Say
_______________________________________________________________________________________________________________________
Wilt u weten wat ik allemaal spot, maak dan een filter aan van mijn tag (trein1600)
Laat als blijk van waardering eens een berichtje achter, dan weet ik ook voor wie ik het doe.
In de zoekmachines voor de nieuwsgroepen kunt u als zoekterm gebruiken: trtk07270
_______________________________________________________________________________________________________________________
Lukt het binnen halen van mijn spot niet hier op SpotNet, dan kunt u mijn spots ook vinden op:
SpotLite, SpotWeb en SpotGrit, of nog beter:
Klik op de afbeelding hierboven of op de genoemde link van de Website, daar ziet u dan de bestanden die u binnen kunt halen met:
Newsleecher, SABnzbd, Grabit, Binreader of een ander programma.
Wilt u meer weten over downloaden en alles wat daarmee uit te staan heeft, neem dan eens een kijkje op http://www.binaries4all.nl
_______________________________________________________________________________________________________________________
Comments # 0