Post Description
De Volendamse zangers stonden vorige maand vier keer in een uitverkocht Gelredome in Arnhem. Vanaf vrijdag is de dvd van het evenement verkrijgbaar.
"Met een dvd-opname willen we sowieso de vorige overtreffen", zegt Nick tegen Novum Nieuws. "De vorige dvd was van Ahoy. Net als vorige keer hebben we hiervoor echt de allerbeste mensen uit het vak uitgenodigd om die dvd te maken, te regisseren en in beeld te brengen."
"Daarnaast hebben we zelf nog een soort controlerende functie gehad", vervolgt hij. "We hebben de dvd echt van frame tot frame zitten bekijken of we het wel goed genoeg vonden voor een evenement als Symphonica in Rosso."
De heren zijn 'ontzettend tevreden' met het uiteindelijke resultaat. Hun inspanningen zijn niet voor niets geweest. Al voordat de concertregistratie in de winkels ligt werd de gouden status behaald. De dvd was in de voorverkoop al goed voor meer dan 25 duizend stuks.
***Ik had hem ook al onder "Films"gespot omdat ik er geen goed filter voor kon vinden dus bij deze ook nog even onder muziek****
Zelfde info : ben hem momenteel aan het binnenhalen en weet niet of er een ww op zit.
Ik laat het nog wel even weten....de fans veel plezier met de dvd!!
Comments # 0