| << | x264HD | [REPOST] Andrea Berg - Die 20 Jahre Show (Das Erste 12-01-2013) |
|---|
|
|
|
Omdat ik 'm zelf ook zo mooi vind en het balen is als je 'm niet binnen kan krijgen....nog eens.
**voor nadere info van de spot zie 1e spot van gisteren**
Hoor het ook graag of als het nu wel lukt:
moeskoetie (hoezo prutser?)
Andrea
Dynd
henk
gerrit
intenso
platencast
Frans
bepjansen
Hoepetjoep
Huupie
remo
Gerard
sjeufke
...en al die andere.
Comments # 0