Post Description
In de serie ‘Het Kinderziekenhuis’ volgen we ouders die met hun zieke kinderen in het Wilhelmina Kinderziekenhuis verblijven of in dagbehandeling worden opgenomen.
We zien hoe artsen en verpleegkundigen ieder uur, iedere dag, zeven dagen per week levensreddende zorg bieden aan deze jonge patiënten in de leeftijd van 0 tot 18 jaar.
Eén ding hebben ze gemeen; ze schipperen vaak tussen hoop en vrees in deze fase van hun leven.
De serie laat daarnaast de bevlogenheid van het zorgteam zien, waar de focus ligt op patiënten de best mogelijke behandeling en begeleiding geven.
Het.Kinderziekenhuis.S01E06.DUTCH.1080p.WEB.H264-TxC
Geen ondertitels, vaste Nederlandse ondertitel waar nodig
Bestandsnaam: q43ersfdghdyt7r68yu
Wachtwoord: Geen wachtwoord nodig
Even wat info:
Na wat woorden wil ik wat dingen duidelijk maken. Dit is niet mijn rip want ik kan dit niet. Ik ben niet meer dan een uploader/doorgever.
Aangezien mensen geïrriteerd/boos/teleurgesteld raken omdat het (mogelijk) hun rip is wil ik dit nog een keer benadrukken.
Is de naam van de ripper bekend dan staat het achteraan.
Voorbeeld: NAAMSERIE.SEIZOENENAFLEVERING.TAAL.KWALITEIT.BRON.CODEC-NAAMRIPPER.
Twijfel ik over de informatie dan haal ik dit gewoon weg en blijft het onbekend.
Update gezondheid 4-7-2024: Mijn gezondheid gaat op dit moment redelijk en heb mijn draai gevonden hoe ik dingen alsnog kan doen zonder dat anderen mij 24 uur moeten helpen.
Helaas heb ik ook slecht nieuws gehad en dat ga ik merken omdat de behandelingen sneller moeten dan ze dachten (en dat kan aangezien ik goed reageer / fit ben).
Komende tijd zal dat waarschijnlijk merkbaar worden en heb daarom besloten om alleen dingen te posten die ik tegen kom.
Verzoekjes ga ik dus voorlopig niet doen omdat ik dan meer werk moet verzetten (normaal niet erg, maar nu even wel).
Ik ga hierin ook wat strenger voor mijzelf zijn om niet in de verleiding te komen dit alsnog te gaan doen.
Zolang het goed gaat blijf ik posten en wellicht dat er dagen komen dat ik niet post omdat ik dan geen energie heb maar weet dat ik terug kom.
Zoals het nu eruit ziet gaat het goed komen allemaal maar ik blijf uitermate voorzichtig omdat ik ook weet dat het morgen anders kan zijn.
Ik wil iedereen bedanken voor de lieve berichten die ik heb mogen ontvangen dit doet mij erg goed en geeft toch een beetje energie om door te gaan met posten.
Comments # 0