| << | WIN | Hoe maak ik een NZB file? |
|---|
|
|
|
kan iemand me helpen om te posten van programma's op spotnet?
ik wou het laatst proberen en toen wou ik een EXE bestand toevoegen maar dat kon niet omdat het alleen NZB is .....
wire kan mij helpen??
Comments # 0