| << | DVD5 | Paul simon in the park 1991 getest |
|---|
|
|
|
Paul Simon in the park 1991.
30 jaar gewacht op een dvd van deze geweldig mooie concert maar hij kwam niet.
In 1991 is deze op tv geweest (wel wat ingekort) en op video opgenomen.
Nu 30 jaar later heb ik deze maar op een dvd gezet zodat iedereen ervan kan genieten
Beeld en geluid (hifi stereo ) zijn goed.Speelduur 80minuten.
Geniet ervan.
Comments # 0