Post Description
In de "sloopbak" van oude VHS banden op mijn werk vond ik deze band met KVK opnamen.
Aangekondigd door Astrid Joosten dacht ik dat het de tv-uitzening was van KVK7, maar... 2:40 minuten? Pas later kreeg ik door dat het een verzamelband was met ook KVK 8 en 9.
De kwaliteit is niet echt geweldig (gekopieerde video) maar toch best leuk om weer eens te zien voor opa's/vaders zoals ik die dit alles nog steeds op hun netvlies hebben.
Vandaar dat ik er, vanwege de lengte, een DL-DVD9 van heb gemaakt, want in gewoon DVD5 formaat is het echt niet om aan te zien.... Dan kun je beter de muziekcd's gaan afspelen!
En die zijn hier op Spotnet ook volop te vinden.
Opa's in Holland Unite! Wij hebben een belangrijke opvoedkundige taak in onze strijd tegen Studio 100: GEEN K3 liedjes maar de aloude KVK liedjes!
"Ruim Je Kamer Op"...... jajaj, morgen!
greetz,
Opa Hoek
Comments # 0