Post Description
ik zag deze spot en dacht zo dit is wel wat voor onze zuiderburen een w7x64 bits
WINDOWS 7 UNATTENDED BE-X64-v1.0
-------------------------------------------------
+++Eigenschappen van de dvd:
-Deze winhoos is weer volledig unattended (dus enkel instaleren via dvd-je boot aanpassen in bios!)
-Enkel de partitie moet je kiezen waar je hem op wil
-Geen serienummer ingeven (is vooraf geintegreerd)
-Windows is ook geaktiveerd na installatie.(staan extra loaders op dvd of je kan de orginele loader terugvinden op %systemdrive%/windows/setup/scripts)
-Deze versie is uitvoerig getest door mijzelf (ook de aanwezige software)
-Deze uitvoering is ook meteen in azerty speciaal voor de Belgjes onder ons (kan natuurlijk naar nl omgezet worden)
-De winhoos is up to date tot eind maart 2010.
-Administrator wachtwoord=user123
+++Toegevoegde tools:
-JAVA6U18-X64
-AdobeFlashShockwave
-PLAYREADY-971012-V1.3-X64
-Silverlight-v4.0
-SPTDINST-V1.62-X64 (hierdoor kan je daemontools en alcohol120 unattended instaleren)
-VMWARETOOLS (wordt geinstalleerd als je test in vmware)
-WUAGENT-3.0-X64
-Synisterals AutoRuns v9.56 (soort MSCONFIG als van windows maar dan veel uitgebreider)
-Allerlei registertweaks (!!!Dank hiervoor PLIEKJE!!!)
+++Geintegreerd uit Vista:
-Dreamscene
-Hold'en spel
-Microsoft Tinker spel(ook te spelen in mediacenter)
-Movie maker
-Windows Agenda
-Windows Mail
+++Toegevoegde Driverpacks
-Audio X64
-Cardreaders X64
-Chipset X64
-Gaming X64
-Graphics A en B X64
-Graphics Mobile X64
-Lan X64
-Misc X64
-Monitors X64
-Wlan X64
+++Geinstaleerde Software:
-MCE-RADIO-x64-v1.0.2
-7Z-v4.65-x64
-AutoRarPar.v2.0.32
-CCLEANER-v2.29.1111-NL
-DISKEEPER-x64-2010-v14.0.896
-FTPRUSH-v1.1.219
-GrabIt172b4
-QuickPar-0.9.1.0-NLD
-ULTRAISO-v9.3.5.2716
-WinRAR 3.93Final NLD(X64)
-YENCBINPOSTER-v1.0.343
-EASEUS-PARTITION-MASTER-PRO-v5.0.1
-NO_IP
-DVDSHRINK-v3.2
-FTD-v3.8.5
-FTDWATCHDOG-v2.4.0
-hotos-v2.7
-AdobeReader931Lite
-Piriform-Defraggler-v1.17
-MICROSOFT SECURITY ESSENTIALS-NL-v1.0.1961.0_(Win7-Vista)_64bit
-Ashampoo Burning Studio 2010
-Servu ftp server 6.4 rechtstreeks in program files gezet
-NZBleecher
-NNTPleecher
-Autounpack
D00by wenst je veel SUCCES met deze WINHOOS!
En ja mijn dank gaat uit naar in de eerste plaats PLIEK waardoor dit allemaal mogelijk is geworden en ook aan de vele App-bouwers uit het thuisfront van nzb-pirates.
Ik spot voor mijn en jullie plezier!
Kudos zie ik als een blijk van waardering om door te gaan!
Een berichtje is nog leuker, dan weet ik waar i
Comments # 0