Post Description
Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk
Thriller / Mystery
99 minuten
Jaar: 2013
geregisseerd door Chan-wook Park
met Mia Wasikowska, Nicole Kidman en Matthew Goode
India Stoker (Mia Wasikowska) was niet voorbereid om haar vader Richard (Dermot Mulroney) in een tragisch auto-ongeluk te verliezen. De ontstane eenzaamheid en rust op het familielandgoed worden echter plots verstoord door de komst van haar oom Charlie (Matthew Goode), van wie ze niet eens wist dat hij bestond. Wanneer Charlie bij haar en haar emotioneel zwakke moeder Evie (Nicole Kidman) intrekt, denkt India dat de leegte van de dood van haar vader eindelijk wordt opgevuld. Maar kort daarna rijst het vermoeden dat de mysterieuze, charmante man bijbedoelingen heeft. Maar in plaats van boos te worden, raakt ze steeds meer in de ban van hem...
Over de film: Beeld: 16-9, Geluid: English DTS HD Master 5.1,Ondertiteling: Nederlands srt.(waarschijnlijk ook nog andere geluidssporen en buitenlandse ondertitels.Dit weet ik niet meer zeker omdat ik de film van mijn harde schijf heb gewist, maar hem al wel een paar dagen geleden heb geupload!!!. De geluidsspoor en ondertitel hierboven vermeld staan er in ieder geval op.
http://www.moviemeter.nl/film/88266
##########################################################################
Downloaden via de normale nzb-knop zal niet werken in verband met notice and takedowngevaar.Ga daarom naar de link geplaatst op website of klik op de afbeelding van de film!!!!!!
##########################################################################
Opmerking: Zoals sommige mensen van jullie misschien nog wel weten, heb ik bij mijn vorige post van 24 dagen geleden mijn twijfels uitgesproken, of ik nog wel door moest gaan met posten/spotten.Dit omdat er een paar mensen waren die het nodig vonden om ascociale opmerkingen,scheldwoorden tegen mij te moeten gebruiken.Op dat moment had ik er helemaal genoeg van.Echter, ik heb bij mijn laatste post zo'n verschrikkelijk veel opbeurende reacties en verzoekjes van mensen gekregen om door te gaan, gekregen, dat ik nu toch besloten heb om door te gaan.Jullie hebben mij hierdoor over de streep getrokken,waarvoor mijn hartelijke dank voor de leuke reacties. Ik zal in de toekomst geen aandacht meer besteden aan deze mensen, en ze gelijk blacklisten.Ik laat mij het plezier in posten/spotten niet door hen vergallen.Dit houdt dus in dat jullie weer hetzelfde van mij kunnen verwachten als daarvoor: Ik wil mijn bijdrage aan spotnet leveren en jullie zo veel mogelijk plezier laten hebben van mijn bluray's. Dit houdt in dat ik alleen maar een film aanmeldt die nog niet op spotnet staat, tenzij het een film betreft die van betere kwaliteit is, of een film is die meer dan 700 dagen geleden voor het laatst is aangemeld.Hoop dat ik jullie hiermee een plezier doe.Voor mij is kwaliteit van de film belangrijker dan kwantiteit, dus ik zal dan niet iedere dag met nieuwe films aankomen.Het moet dus iets toevoegen en niet om zo grote mogelijke aantallen te maken.
Veel plezier met de film.
Groetjes Hello.
Comments # 0