| << | DVD5 | Ivanhoe 1958 ZW+nl Subs |
|---|
|
|
|
Terwijl ik seizoen 3 van Zorro aan het vertalen ben
post ik een test versie van de serie IVANHOE uit 1958
met Roger Moore. Het gaat mij om de kwaliteit van
de serie.
Die is niet best, daarom wil ik weten of het de moeite
waard is om ze te posten.
Voor een verzamelaar of uit nostalgie.
Mensen laat het even weten. Ik laat u de keus.
Nogmaals de kwaliteit is niet best maar met
een kleine TV is het goed te doen.
Comments # 0