Post Description
FarCry 3 (BLES01138) COBRA ODE
In Far Cry 3 stap je in de schoenen van Jason Brody, een man gestrand op een mysterieus tropisch eiland. In dit woeste paradijs bepaal je zelf hoe het verhaal zich ontvouwt. Sla, sluip en schiet je een weg door een jungle vol gevaren!
Wanneer Jason Brody op een stoere reis is samen met zijn vrienden, belandt het groepje op een op het oog verlaten eiland. Zodra ze bij een oude boot komen, blijkt er meer aan de hand te zijn. Al snel wordt de vriendengroep gevangen genomen. Brody's maat wordt vermoord, maar Jason ontsnapt. Het lukt hem niet van het eiland te komen en dus rest Jason niets anders dan de strijd aan te geven met die gestoorde rebellen.
Hoe het verhaal precies verloopt, is geheel aan de speler. Het eiland is vrij om te doorkruisen. Bovendien kunnen spelers zelf bepalen hoe en of zij het gevecht aangaan. Sluipend of schietend door de jungle lopen, het is geheel aan jou.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit spel is bedoeld voor gebruik op een PS3 met een COBRA ODE (Optical Drive Emulator). http://www.cobra-ode.com
Dit is een stuk hardware welke tussen de BluRay speler en het PS3 moederbord wordt geplaatst doormiddel van kabels of solderen (afhankelijk van welk type PS3 je hebt).
Deze iso's zijn in principe zo origineel mogelijk, vaak is een Duplex release als bron gebruikt en zijn de originele EBOOT.BIN en PARAM.SFO terug geplaatst.
Getest op:
PS3 Slim CECH-3004B: OFW 4.50
COBRA ODE: MCU 1.6, Bootloader 1.2, COBRA Browser
ISO gemaakt met de COBRA ODE tool GenPS3iso v2.1
COBRA Browser gemaakt met de COBRA ODE tool GenPS3extra v1.1
Games en manager geplaatst op een WD Elements 1TB USB3.0 externe HDD.
Heb je vragen over de installatie van de COBRA ODE volg dan eerste deze Troubleshooting Guide (Engels): http://www.ps3crunch.net/forum/threads/7853-READ-FIRST-Troubleshooting-guide
Voor overige vragen kun je op het volgende Officiële forum terecht: http://www.ps3crunch.net/forum/forums/103-Official-Cobra-ODE-Support-Forum
Ik zwerf daar ook rond.
Je kunt hier ook MultiMAN vinden geschikt voor de COBRA ODE en Eleganz is ook geport inmiddels.
Verder geef ik geen support bij deze upload, ik zal hem er eenmalig opzetten, neem een abonnement op een goede usenet provider zodat je tot enkele jaren achteraf nog kunt downloaden.
Ik heb alles zelf getest, dus werkt het bij jou niet dan zit er iets in je installatie niet goed.
Zorg dat de COBRA ODE altijd is ge-update naar de laatste versies MCU, BootLoader en Browser/Manager.
Deze game is na rebuild ook te gebruiken op de 3K3Y en CFW.
Bedankt voor de originele poster/spotter!!
Comments # 0