Post Description
//// GRAAG DISCUSSIES ACHTERWEGEN LATEN, DIT IS NIET DE PLEK ERVOOR. DANK ! \\\\
17 juli 2014; de wereld wordt opgeschrikt door het neerhalen van vlucht MH17 boven Oekraïne.
Nederland leeft mee met de nabestaanden van de slachtoffers, maar deze misdaad raakt óók de levens van betrokken professionals.
Tien jaar na de ramp: een zoektocht naar waarheid en veerkracht.
Aflevering 4 Op zoek naar veerkracht:
Het vonnis is uitgesproken, drie daders zijn bij verstek veroordeeld tot levenslang. Nabestaanden komen eindelijk aan rouwen toe. Ze hebben het verlies van hun geliefden proberen te verweven in hun leven. Belangrijke levensmomenten houden een rouwrand, maar er is ook weer ruimte voor mooie dingen. Zo ontstaan er nieuwe vriendschappen. Bij de Russische ambassade vindt ieder jaar een symbolische actie plaats: 298 lege stoelen in vliegtuigopstelling. Anderen vinden troost bij Het Nationaal Monument MH17. De 298 bomen worden door nabestaanden en vrijwilligers liefdevol onderhouden. Bij de herdenking op 17 juli worden hier de 298 namen gelezen.
De.Echo.Van.MH17.S01E04.DUTCH.1080p.WEB
Met Nederlandse SDH ondertitel selecteerbaar
Bestandsnaam: 123qwearesre65r7tyuj
Wachtwoord: Geen wachtwoord nodig
Even wat info:
Na wat woorden wil ik wat dingen duidelijk maken. Dit is niet mijn rip want ik kan dit niet. Ik ben niet meer dan een uploader/doorgever.
Aangezien mensen geïrriteerd/boos/teleurgesteld raken omdat het (mogelijk) hun rip is wil ik dit nog een keer benadrukken.
Is de naam van de ripper bekend dan staat het achteraan.
Voorbeeld: NAAMSERIE.SEIZOENENAFLEVERING.TAAL.KWALITEIT.BRON.CODEC-NAAMRIPPER.
Twijfel ik over de informatie dan haal ik dit gewoon weg en blijft het onbekend.
Update gezondheid 4-7-2024: Mijn gezondheid gaat op dit moment redelijk en heb mijn draai gevonden hoe ik dingen alsnog kan doen zonder dat anderen mij 24 uur moeten helpen.
Helaas heb ik ook slecht nieuws gehad en dat ga ik merken omdat de behandelingen sneller moeten dan ze dachten (en dat kan aangezien ik goed reageer / fit ben).
Komende tijd zal dat waarschijnlijk merkbaar worden en heb daarom besloten om alleen dingen te posten die ik tegen kom.
Verzoekjes ga ik dus voorlopig niet doen omdat ik dan meer werk moet verzetten (normaal niet erg, maar nu even wel).
Ik ga hierin ook wat strenger voor mijzelf zijn om niet in de verleiding te komen dit alsnog te gaan doen.
Zolang het goed gaat blijf ik posten en wellicht dat er dagen komen dat ik niet post omdat ik dan geen energie heb maar weet dat ik terug kom.
Zoals het nu eruit ziet gaat het goed komen allemaal maar ik blijf uitermate voorzichtig omdat ik ook weet dat het morgen anders kan zijn.
Ik wil iedereen bedanken voor de lieve berichten die ik heb mogen ontvangen dit doet mij erg goed en geeft toch een beetje energie om door te gaan met posten.
Comments # 0