Post Description
Repost van mijn eerste Terror album. In mijn haast had ik per ongeluk een plaatje gekozen waarop Adolf Hitler stond afgebeeld op de achtergrond, hier had ik overheen gekeken. Als ik ergens van walg is het wel racisme, dus deze fout neem ik mezelf enorm kwalijk. En dat bij mijn eerste post al :( Anyway, mochten er mensen gekwetst mee zijn, mijn excuses voor dit vervelende voorval.
Anyway, in het kort, ik maak sinds 2001 al muziek met liefde en wil dit eens graag delen. Onder verschillende namen maak ik de volgende stijlen:
- Shibito (Hardcore, Darkcore, Industrial en aanverwanten)
- Lezyak (Terror)
- Nomizz (Chill, ambient, breakbeat)
Enjoy! Reacties zijn altijd welkom, zowel positief als negatief. En nogmaals duizend maal excuus voor de vorige post :) Voortaan de afbeelding even goed bestuderen :)
Comments # 0