<< FLAC Hanne Boel - What Have We Got To Lose (CDSingle)
Hanne Boel - What Have We Got To Lose (CDSingle)
Category Sound
FormatFLAC
SourceCD
BitrateLossless
GenreDiverse
GenrePop
TypeAlbum
Date 1 decade, 3 years
Size 55.14 MB
Website http://www.nzbindex.nl/search/?q=trtk06006&amp;age=&amp;max=25&amp;minage=&amp;sort=agedesc&amp;minsize=&amp;maxsize=&amp;dq=&amp;poster=&amp;nfo=&amp;hidespam=0&amp;hidespam=1&amp;more=0
Sender trein1600 (OIa2cA)                
Tag trein1600        
Searchengine Search
NZB NZB
Number of spamreports 0

Post Description

Hanne Boel - What Have We Got To Lose (CDSingle) (1994) 

Info:

Hanne Boel, geboren op 31 augustus 1957 in Bagsvaerd Denemarken, is een succesvolle Deense zangeres. De verschillende muziekstyles die zij brengt is velerlei. Pop, Soul, Gospel, Rock, Jazz en zo zou ik er nog wel meer kunnen bedenken. Ze heeft al bijna 3 miljoen platen verkocht en is wereldberoemd in Scandinavië maar haar werk is ook in de rest van de wereld allang niet onbekend meer.
In 1987 verscheen haar eerste album "Shadow Of Love" en er is daarna bijna ieder jaar weer een nieuwe bijgekomen. Ik zal een aantal hiervan spotten zodat u ook eens kennis met haar kunt maken, voorzover u haar nog niet kende natuurlijk.








Artist: Hanne Boel
Genre: Jazz, Pop, Soul, Soft Rock
Format: FLAC
Bitrate: Lossless
Grootte: 47.6Mb
Speelduur: 00:07:07
Covers: Nee


____________________________________________________________________________________________________________

Tracklist:

01 - What Have We Got To Lose (Radio Edit)
02 - Child Of Paradise


____________________________________________________________________________________________________________

Wilt u weten wat ik allemaal spot, maak dan een filter aan van mijn tag (trein1600)


Laat als blijk van waardering eens een berichtje achter, dan weet ik ook voor wie ik het doe.



In de zoekmachines voor de nieuwsgroepen kunt u als zoekterm gebruiken: trtk06006


____________________________________________________________________________________________________________

Lukt het binnen halen van mijn spot niet hier op SpotNet, dan kunt u mijn spots ook vinden op:

SpotLite, SpotGrit en FTDWorld, of nog beter:

Klik op de afbeelding hierboven of op de genoemde link van de Website, daar ziet u dan de bestanden die u binnen kunt halen met:

Newsleecher, SABnzbd, Grabit, Binreader of een ander programma.

Wilt u meer weten over downloaden en alles wat daarmee uit te staan heeft, neem dan eens een kijkje op http://www.binaries4all.nl

_____________________________________________________________________________________________________________
.

Comments # 0