Post Description
Op 1 maart 2007 geeft Norah Jones een exclusief concert in de Rode Hoed in Amsterdam. Haar 3e cd "Not too late" is net uit en er staat een wereldtournee voor de deur. Aangezien haar eigen Wurlitzer piano om de één of andere reden niet beschikbaar is, moet ze er halsoverkop eentje zien te lenen. Die dingen zijn kennelijk nogal zeldzaam (ik heb geen verstand van die dingen) maar met de nodige moeite komt het toch voor elkaar.
In totaal spelen Norah en haar band (die volgens kenners nog niet lekker ingespeeld was, maar ik hoor daar zelf niks van...) 14 songs. Een tracklist kon ik zo gauw niet op de kop tikken, artwork ook niet, waarvoor excuses. De liefhebbers zullen er evengoed wel raad mee weten. Zo rond half twee staat het er wel op. Enjoy!
Comments # 0