Post Description
F1 2012 (BLES01664) COBRA ODE
F1 2012 is set to deliver the most accessible and immersive FORMULA ONE game for fans of all abilities.
In F1 2012 players will feel the unparalleled thrill of becoming a FORMULA ONE driver with a host of new features, wide-ranging technical and gameplay advancements and extensive competitive and co-operative multiplayer components. F1 2012 will feature all of the official teams, drivers and circuits from the 2012 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP, including the debut of the 2012 FORMULA 1 UNITED STATES GRAND PRIX at Austin, Texas and the return of Germany's famous Hockenheim circuit to the calendar.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit spel is bedoeld voor gebruik op een PS3 met een COBRA ODE (Optical Drive Emulator). http://www.cobra-ode.com
Dit is een stuk hardware welke tussen de BluRay speler en het PS3 moederbord wordt geplaatst doormiddel van kabels of solderen (afhankelijk van welk type PS3 je hebt).
Deze iso's zijn in principe zo origineel mogelijk, vaak is een Duplex release als bron gebruikt en zijn de originele EBOOT.BIN en PARAM.SFO terug geplaatst.
Getest op:
PS3 Slim CECH-3004B: OFW 4.50
COBRA ODE: MCU 1.4, Bootloader 1.2, COBRA MANAGER 1.3
ISO gemaakt met de COBRA ODE tool GenPS3iso v2.1
Games en manager geplaatst op een WD Elements 1TB USB3.0 externe HDD.
Heb je vragen over de installatie van de COBRA ODE volg dan eerste deze Troubleshooting Guide (Engels): http://www.ps3crunch.net/forum/threads/7853-READ-FIRST-Troubleshooting-guide
Voor overige vragen kun je op het volgende Officiële forum terecht: http://www.ps3crunch.net/forum/forums/103-Official-Cobra-ODE-Support-Forum
Ik zwerf daar ook rond.
Je kunt hier ook MultiMAN vinden geschikt voor de COBRA ODE en Eleganz is ook geport inmiddels.
Verder geef ik geen support bij deze upload, ik zal hem er eenmalig opzetten, neem een abonnement op een goede usenet provider zodat je tot enkele jaren achteraf nog kunt downloaden.
Ik heb alles zelf getest, dus werkt het bij jou niet dan zit er iets in je installatie niet goed.
Zorg dat de COBRA ODE altijd is ge-update naar de laatste versies MCU, BootLoader en Manager.
Comments # 0