Post Description
Tijdens een uitverkocht concert in Koninklijk Theater Carré te Amsterdam ontvingen de heren van Los Angeles, The Voices gisteravond een gouden plaat voor het debuutalbum ‘Los Angeles’.
Binnen twee weken zijn er 25.000 exemplaren van het album over de toonbank gegaan. De gouden plaat werd overhandigd door Tineke de Nooij, die Gordon op het idee bracht om deze groep samen te stellen.
Het concert van Los Angeles, the Voices wordt uitgezonden op oudejaarsavond, direct na ‘Ik Hou van Holland’, op RTL4 rond 00.15 uur. Op nieuwjaarsdag zal de uitzending om 13.00 uur worden herhaald. Tijdens het concert wordt Los Angeles, the Voices begeleidt door The New Symphonic Orchestra, onder leiding van dirigent Maurice Luttikhuis. Daarnaast zijn er gastoptredens van Edsillia Rombley, Glennis Grace, Berget Lewis en Martin Hurkens.
Naast de registratie van het concert zendt RTL4 op 18 december de making of van Los Angeles, the Voices uit om 17.00 uur. Hierbij wordt de kijker een blik achter de schermen gegund bij de totstandkoming van de groep.
Comments # 0