| << | Wii | Donkey Kong - Original Edition [PAL] (Virtual Console) |
|---|
|
|
This spot is not verified, the name of the sender has not been confirmed
|
Info:
Dit is de oude Donkey Kong uit 1981, alleen dan voor de Wii. Deze is eigenlijk alleen te krijgen als je een rode Wii koopt want dan is deze er dan al op geïnstalleerd.
Dit spel moet je installeren met Wad Manger en daarom is er dus een softmod benodigt! Zoek maar op Google voor een handleiding/meer hulp
Comments # 0