<< PS3 Lost Planet 3 (BLUS31020) COBRA ODE
Lost Planet 3 (BLUS31020) COBRA ODE
Category Games
PlatformPlaystation 3
FormatRip
FormatRetail
GenreAction
Date 1 decade, 2 years
Size 16.82 GB
Website http://nzbindex.nl/search/?q=Lost+Planet+3+%28BLUS31020%29+COBRA+ODE&age=&max=25&minage=&sort=agedesc&minsize=&maxsize=&dq=&poster=&nfo=&hidespam=0&hidespam=1&more=0
Sender SDeath (BTp5Qg)                
Tag SDeath        
Searchengine Search
NZB NZB
Number of spamreports 0

Post Description

Lost Planet 3 (BLUS31020) COBRA ODE

In de actiegame Lost Planet 3 maakt Jim zich klaar om de ruimte in te vliegen en de planeet Venus te koloniseren. Hij is onderdeel van het grote project Neo-Venus Construction (NEVEC) die de planeet bewoonbaar wil maken. Jim reist af naar het basiskamp Coronis en start met het in kaart brengen van onbekend terrein. Ook gaat hij op zoek naar een natuurlijke energiebron.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit spel is bedoeld voor gebruik op een PS3 met een COBRA ODE (Optical Drive Emulator). http://www.cobra-ode.com
Dit is een stuk hardware welke tussen de BluRay speler en het PS3 moederbord wordt geplaatst doormiddel van kabels of solderen (afhankelijk van welk type PS3 je hebt).

Deze iso's zijn in principe zo origineel mogelijk, vaak is een Duplex release als bron gebruikt en zijn de originele EBOOT.BIN en PARAM.SFO terug geplaatst.

Getest op:
PS3 Slim CECH-3004B: OFW 4.50
COBRA ODE: MCU 1.4, Bootloader 1.2, COBRA MANAGER 1.3
ISO gemaakt met de COBRA ODE tool GenPS3iso v2.1
Games en manager geplaatst op een WD Elements 1TB USB3.0 externe HDD.

Heb je vragen over de installatie van de COBRA ODE volg dan eerste deze Troubleshooting Guide (Engels): http://www.ps3crunch.net/forum/threads/7853-READ-FIRST-Troubleshooting-guide
Voor overige vragen kun je op het volgende Officiële forum terecht: http://www.ps3crunch.net/forum/forums/103-Official-Cobra-ODE-Support-Forum
Ik zwerf daar ook rond.
Je kunt hier ook MultiMAN vinden geschikt voor de COBRA ODE en Eleganz is ook geport inmiddels.

Verder geef ik geen support bij deze upload, ik zal hem er eenmalig opzetten, neem een abonnement op een goede usenet provider zodat je tot enkele jaren achteraf nog kunt downloaden.
Ik heb alles zelf getest, dus werkt het bij jou niet dan zit er iets in je installatie niet goed.
Zorg dat de COBRA ODE altijd is ge-update naar de laatste versies MCU, BootLoader en Manager.

Comments # 0