Post Description
Er werd gemeld, niet door iedereen, dat Aflevering 6 en 7 niet goed afspeelden. (Stotterend beeld)
Met VLC Mediaplayer 2.2.8.0 heb ik dat probleem in het geheel niet.
Toch leek het mij niet onjuist om beide afleveringen opnieuw te posten.
Om eventuele inpakproblemen tot rar-formaat met winrar te vermijden, heb ik via 7z nu ingepakt tot zip-formaat. Kan ook gewoon met winrar uitgepakt worden.
Ik heb de gehele procedure van inpakken tot uitpakken en afspelen uitgebreid getest en geen problemen gevonden.
Hopelijk dat het nu wel werkt.
Comments # 0