Post Description
«Intro (Harmony Corruption)» - 4:33
«Unchallenged Hate» - 2:15
«Life?» - 1:13
«The Kill» - 0:46
«Scum» - 3:02
«If the Truth Be Known» - 4:37
«Lucid Fairytale» - 1:31
«Control» - 1:54
«Walls of Confinement» - 3:11
«Malicious Intent» - 3:56
«Social Sterility» - 1:24
«Suffer the Children» - 4:17
«From Enslavement to Obliteration» - 1:57
«Dead/Practice What You Preach» - 2:26
«Mentally Murdered» -2:41
«Extremity Retained» - 4:52
«Mind Snare» - 4:04
«Success?» - 1:46
«Rise Above» - 2:51
dit is ons nieuw forum neem eens een kijkje of lees dit even
http://www.friends-4u.nl/forum.php
Graag opnieuw registreren met een geldig e-mailadres en IP adres GÉÉN verborgen IP adres! Dit omdat de beheerder moet activeren.
Welkom op het nieuwe en sterk verbeterde forum van onze http://www.friends-4u.nl/forum.php
Zoals jullie kunnen zien is er heel wat veranderd. We konden de vroegere lay-out helaas niet meer gebruiken gelet op vele beperkingen met de huidige SMF versie (dit de onderliggende motor van de site) die we nu op de server hebben draaien.
We zijn overgestapt op de laatste nieuwe "SMF versie" die ons wederom vele mogelijkheden biedt. Wij hebben dan ook van metalpalace de nieuwe lay-out gemaakt om zo een communicatief platform te creëren voor de leden, hopelijk vinden jullie de lay-out goed.
In grote lijnen is het gebruik hetzelfde gebleven, de leden kunnen zoals vroeger inloggen via de login knop in het menu bovenaan links.
Als je ingelogd bent kan je de fora 's lezen en nuttigen.
De flashberichten zijn verdwenen en komen nu rechtstreeks op deze pagina terecht. Zodoende hoef je niet steeds te zoeken naar wat er dringend is.
De laatste nieuwtjes zullen jullie rechtstreeks kunnen lezen!
Het is ook een forum gemaakt waar iedereen kan emaillen naar vrije lust onder elkaar Deze is slechts toegankelijk voor de leden, gelet op het veiligheidsaspect...Als je ingelogd bent op de site, ben je automatisch ingelogd op het forum...je hoeft dus niet nogmaals in te loggen om het forum te gebruiken.
Op het forum is er een plaats om te communiceren met de clubleden de metalpalace CHAT. Let wel laat deze tool niet ontaarden in een strijd arena om je ongenoegen te uiten of persoonlijke vetes uit te vechten.
Wij als admins zullen deze posten verwijderen zonder meer !!!
Ik wens jullie nog veel plezier met de site en hoop van harte dat jullie op onze getrouwe http://www.friends-4u.nl/forum.php weer terecht komen.
WE GOT THE TOOLS......USE THEM !!!!!!!
hulk van het metalpalace TEAM
Comments # 0