Post Description
In 2010 is het alweer dertig jaar geleden dat Peter de Haan en Frank den Hollander voor het eerst optraden als het duo Pé Daalemmer & Rooie Rinus. Sindsdien zijn de twee vrienden met hier en daar een korte onderbreking altijd samen op het toneel blijven staan. Vorig seizoen waren ze nog op tournee met de voorstelling `Voorheen De Bende, mit Pazzipanten.
Dertig jaar. Dat is een mooie gelegenheid om ook eens achterom te kijken. Hoe ontstond die vriendschap; hoe ontstonden Pé & Rinus? Waar zijn de helden van toen gebleven? Waar zijn ze nu? En waar staan wij nu? In ieder geval staan Frank en Peter nu even in een tentje op een veldje, om samen een beetje lol te maken, een beetje te vissen, herinneringen op te halen - maar natuurlijk vooral om liedjes te zingen en samen iets met oud en nieuw te doen, want de heren hebben nog steeds geen zittend gat!
Vernuver joe der mit!
Beeld: 16.9 PAL
Geluid: DD 2.0
Extra's:
- Meerdere nieuwsitems en interviews, uitgezonden op TV Noord
- Gekke beelden van vlak voor en vlak na de voorstelling
- De splinternieuwe videoclip van Boulimia Rhapsody
- Clip van het plaatsnamenlied Even Stemmen, gemaakt voor de campagne voor de provinciale statenverkiezingen.
Comments # 0