<< MP3 Andy Borg präsentiert - Das Beste aus dem Musikanten Stadl
Andy Borg präsentiert - Das Beste aus dem Musikanten Stadl
Category Sound
FormatMP3
Bitrate320kbit
GenreDiverse
TypeAlbum
Date 1 decade, 4 years
Size 248.29 MB
Website https://nzbindex.nl/search/?q=Andy+Borg+pr%26auml%3Bsentiert+-+Das+Beste+aus+dem+Musikanten+Stadl
Sender Oldtimer (RwcSQ)                
Tag Oldtimerr        
Searchengine Search
NZB NZB
Number of spamreports 0

Post Description

101 - Andy Borg - Stadlzeit - Beginn
102 - Marc Pircher - Ich schwör
103 - Gaby Albrecht - Ich freu mich drauf
104 - Ursprung Buam - Damenwahl hamma heit'
105 - Kastelruther Spatzen - Schatten überm Rosenhof
106 - Sigrid & Marina - Schubi - dubi - du - Komm tanz mit mir
107 - Oesch's Die Dritten - Jodeln ist cool
108 - Hansi Hinterseer - Lieb mich nochmal
109 - Die Edlseer - In der Steiermark geboren
110 - Florian Ast & Francine Jordi - Bärgwärch
111 - Andy Borg - Santa Maria
112 - Amigos - Ich geh für Dich durch's Feuer (Fox Dance Mix)
113 - Nik P. - Wo die Liebe deinen Namen ruft
114 - Die Jungen Zillertaler - Drobn aufm Berg
115 - Wolfgang Linder Band - Happy End am Wörtersee
201 - Andreas Gabalier - Sweet Little Rehlein
202 - Nockalm Quintett - Zieh dich an und geh
203 - Monique - Ohne Musik wäre das Leben ein Irrtum
204 - Die Paldauer - Düsseldorfer Girl - 10 Jahre danach
205 - Judith & Mel - Liebe gibt, Liebe nimmt
206 - Die Ladiner - Ich male Rosen in dein Herz
207 - Bobby Rosso - Goodbye My Love Goodbye
208 - Simone - 1000 Mal geträumt (Party Mix)
209 - Jürgen Drews - Wenn die Wunderkerzen brennen (Schlager Radio Mix)
210 - Geraldine Olivier - Himmelblaue Augen
211 - Florian & Seppli - Familienjodel
212 - Vincent & Fernando - Der Engel von Marienberg
213 - Marilena - A Lausbua muass er sei
214 - Roland Kaiser - Tränen gab es genug
215 - Orig. Südtiroler Spitzbuam - Wir haben uns so auf euch gefreut




Nog wat Duitstalige muziek welke ik nog niet eerder gepost heb.

Bevalt het niet, jammer.. Vind je het leuk laat dan eens een berichtje achter.
Iets mis met de post plaats ik uiteraard een re-post.
SORRY MENSEN IK DOE GEEN VERZOEKJES

Veel luister plezier,
Oldtimer

Comments # 0