Post Description
Seizoen 2009-2010 was het seizoen waarin ajax in een dubbele finale zijn achtiende Knvb beker won
Een seizoen met maarliefst 105 goals in de competitie.
met luis Suarez als apsolute topschutter
De dooebraak van oa Siem de Jong en het top jaar van Maarten Stekelenburg.
Met als toetje op deze dvd de beker huldiging in de arena.
Een dvd die elke Ajacied moet zien ;-)
Beeld 16:9 en stereo gekuid.
Speelduur ongeveer 78 min.
De cover en dvd label komen natuurlijk ook weer mee!
Als EXTRA zijn er 4 mp3tjes mee gekomen van nr's die het altijd goed doen bij Ajax.
Bob Marley : Bob Marley - Everything's Gonna Be Alright (three little birds)
Het oude Ajax club lied.
Cees Prins: Dit is mijn club
Johhny: De vrolijke Koster.
Hou het leuk onderling vindt je deze club niets prima! maar Maar laat andere mensen in hunwaarde.
Bij kleuter gedrag zal de mod knop gebruikt worden.
Comments # 0