Post Description
I Wanna Be The Guy. Dit is de nieuwste internet-hype op het gebied van krankzinnig moeilijke platformspellen. Alleen komt deze voor de verandering niet uit Japan maar uit Amerika. En wat blijkt? Amerikanen zijn minstens net zo sadistisch! Iedere stap die "The Guy" zet wordt genadeloos afgestraft en dan is I Wanna Be The Guy ook nog een compleet spel, volgestopt met meerdere levels en grote eindbazen. En alles is even gemeen en oneerlijk. Het steekt de draak met al je favoriete 8bit spellen, en dat is leuk, maar allemachtig wat is het frustrerend moeilijk
Comments # 0