Post Description
Hallo, Ik ben 'Ikneukjeplat' en ik kan alleen maar van die kk reacties plaatsen met het woordje kk erin.
Ik heb geen kk idee waarom ik dat doe, maar mijn kk ouders denken dat het door het kk blowen en het kk comazuipen komt.
Ook op kk school gaat het niet goed. Steeds weer die kk lessen en die vervelende kk mede-scholieren.
Ik wordt ook heel vaak gepest op het kk schoolplein.
Misschien moet ik dit kk programma er maar af-kk'en en mijn kk pc verkopen.
Ik ben maar een 13-jarig kk ventje :-(
Comments # 0