<< MP3 De muziekjagers 53 + 54
De muziekjagers 53 + 54
Category Sound
FormatMP3
Bitrate128kbit
GenreDiverse
TypeAlbum
Date 1 decade, 4 years
Size 137.7 MB
Website https://nzbindex.nl/search/?q=De+muziekjagers+53+%2B+54
Sender Oldtimer (RwcSQ)                
Tag Oldtimerr        
Searchengine Search
NZB NZB
Number of spamreports 0

Post Description

01 - Orkest M.G. - Het leven is mooi
02 - Denny en Mieke - Zaterdag avond
03 - De Zangeres Zonder Naam - Biecht van een nonneke
04 - Willem Duin - Levenslang
05 - Karin Kent - De bostella
06 - Jan Gorisse & Jean Kraft - Circus Renz
07 - Hanny - Ciao ciao amore
08 - Ad Van Hoorn - Close your eyes
09 - Oompie Koerier - Eenzaam zijn de nachten in de cel
10 - De Heikrekels - Heidemelodie
11 - Hepie en Hepie - De winter was lang
12 - Roland Kaiser - Santa Maria
13 - Ivan Heylen - De wilde boeren dochter
14 - Nico Haak - Joekelille
15 - Chicken Charley - Wij zijn niet bang
16 - Lenny Kuhr - Iemand heeft je lief
17 - Eddy Wally - Cherrie
18 - Carina Bos - Hurt
19 - Kamahi - The elefphant song
20 - Nico Haak - Neem nog een sherry cherie

01 - Gerrit Uit Den Berg - Wanneer zie ik jou weer
02 - Anny Schilder - La bambola
03 - Salim Seghers - Koningin van de nacht
04 - George Baker Selection - Bella Maria
05 - Sabrina - Boy's
06 - Peter Smulders - Dream lover
07 - Bobby Prins - Hoe meer hoe liever
08 - Dennie Cristian - Habe ich dich heute nacht verloren
09 - Chicken Charley - De olifanten square
10 - Danny Fabry - Alles gaat over
11 - Tony Bass - Ik ben met jou niet getrouwd
12 - Frits Hubenaar - Oude zeeman
13 - John Spencer - Pretty woman
14 - The Evening Stars - Je moest eens weten
15 - De Kleine Piraat - Het strand van Las Palmas
16 - Mixed Emotions - Sweetheart, darling, my dear
17 - The Dutch Boy's - Heini onze haan
18 - Paul Boey - Ik heb de mot in mijn lijf
19 - Pioniers - Hillybilly country Lilli
20 - Rosita & Club 69 - Kussen kan geen zonde zijn




De muziekjagers.

Deze serie van 100 cd's is er eentje uit de oude doos (128Kbit)
Met dank aan de originele poster.

Bevalt het niet, jammer.. Vind je het leuk laat dan eens een berichtje achter.
Iets mis met de post plaats ik uiteraard een repost.
SORRY MENSEN IK DOE GEEN VERZOEKJES

Veel luister plezier,
Oldtimer

Comments # 0