| << | MP3 | Normaal deel 3 28 cd,s |
|---|
|
|
|
geniet ervan .
helaas geen optredens meer en niet meer hoken in de tent .
dan maar blijven genieten thuis en de versterker maximaal.
NORMAAl zit in ons hart.
heb 40 jaar hoken niet gepost onlangs al gepost maar als het nodig is kan geregeld worden.
Comments # 0