<< PS3 F1 2013 (BLES01870) Cobra ODE
F1 2013 (BLES01870) Cobra ODE
Category Games
PlatformPlaystation 3
FormatRip
FormatRetail
GenreRace
Date 1 decade, 2 years
Size 8.65 GB
Website http://nzbindex.nl/search/?q=F1+2013+%28BLES01870%29+COBRA+ODE&age=&max=25&minage=&sort=agedesc&minsize=&maxsize=&dq=&poster=&nfo=&hidespam=0&hidespam=1&more=0
Sender SDeath (BTp5Qg)                
Tag SDeath        
Searchengine Search
NZB NZB
Number of spamreports 0

Post Description

F1 2013 (BLES01870) COBRA ODE

F1 2013 is the latest game in the award-winning FORMULA 1T franchise from Codemasters.?

Featuring all the cars, circuits and stars from the 2013 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIPT, and including all the updated rules, tyre changes and remodelled handling to authentically reflect the challenge and exhilaration of racing 2013's stunning roster of FORMULA ONET cars. The videogame also gives you the chance to experience a range of classic content in a brand new game mode, Introduced by legendary broadcaster Murray Walker.?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit spel is bedoeld voor gebruik op een PS3 met een COBRA ODE (Optical Drive Emulator). http://www.cobra-ode.com
Dit is een stuk hardware welke tussen de BluRay speler en het PS3 moederbord wordt geplaatst doormiddel van kabels of solderen (afhankelijk van welk type PS3 je hebt).

Deze iso's zijn in principe zo origineel mogelijk, vaak is een Duplex release als bron gebruikt en zijn de originele EBOOT.BIN en PARAM.SFO terug geplaatst.

Getest op:
PS3 Slim CECH-3004B: OFW 4.50
COBRA ODE: MCU 1.4, Bootloader 1.2, COBRA MANAGER 1.3
ISO gemaakt met de COBRA ODE tool GenPS3iso v2.1
Games en manager geplaatst op een WD Elements 1TB USB3.0 externe HDD.

Heb je vragen over de installatie van de COBRA ODE volg dan eerste deze Troubleshooting Guide (Engels): http://www.ps3crunch.net/forum/threads/7853-READ-FIRST-Troubleshooting-guide
Voor overige vragen kun je op het volgende Officiële forum terecht: http://www.ps3crunch.net/forum/forums/103-Official-Cobra-ODE-Support-Forum
Ik zwerf daar ook rond.
Je kunt hier ook MultiMAN vinden geschikt voor de COBRA ODE en Eleganz is ook geport inmiddels.

Verder geef ik geen support bij deze upload, ik zal hem er eenmalig opzetten, neem een abonnement op een goede usenet provider zodat je tot enkele jaren achteraf nog kunt downloaden.
Ik heb alles zelf getest, dus werkt het bij jou niet dan zit er iets in je installatie niet goed.
Zorg dat de COBRA ODE altijd is ge-update naar de laatste versies MCU, BootLoader en Manager.

Comments # 0