Post Description
Fast & Furious Showdown (BLUS31153) COBRA ODE
Zoals het hoort bij Fast & Furious nemen spelers achter het stuur plaats van de meest coole auto's om naar epische locaties over de hele wereld te racen. Spelers stellen een team samen met de two-player co-op en doen mee aan race missies met hoge inzet. De game biedt de mogelijkheid te wisselen tussen de rollen van coureur, schutter, tacticus en daredevil. Ook kunnen gamers hun droom auto bouwen en aanpassen met tal van upgrades en prestatieverbeteraars. Verder is er een Challenge Mode, waarin spelers hun skills kunnen testen bij het voltooien van opdrachten. Een online ranglijst stelt racers in staat om hun scores te vergelijken met die van vrienden en gamers over de hele wereld - de ultieme kans om even lekker op te scheppen!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit spel is bedoeld voor gebruik op een PS3 met een COBRA ODE (Optical Drive Emulator). http://www.cobra-ode.com
Dit is een stuk hardware welke tussen de BluRay speler en het PS3 moederbord wordt geplaatst doormiddel van kabels of solderen (afhankelijk van welk type PS3 je hebt).
Deze iso's zijn in principe zo origineel mogelijk, vaak is een Duplex release als bron gebruikt en zijn de originele EBOOT.BIN en PARAM.SFO terug geplaatst.
Getest op:
PS3 Slim CECH-3004B: OFW 4.50
COBRA ODE: MCU (TopSecret), Bootloader 1.2, COBRA ODE Browser
ISO gemaakt met de COBRA ODE tool GenPS3iso v2.1
Games en manager geplaatst op een WD Elements 1TB USB3.0 externe HDD.
Heb je vragen over de installatie van de COBRA ODE volg dan eerste deze Troubleshooting Guide (Engels): http://www.ps3crunch.net/forum/threads/7853-READ-FIRST-Troubleshooting-guide
Voor overige vragen kun je op het volgende Officiële forum terecht: http://www.ps3crunch.net/forum/forums/103-Official-Cobra-ODE-Support-Forum
Ik zwerf daar ook rond.
Je kunt hier ook MultiMAN vinden geschikt voor de COBRA ODE en Eleganz is ook geport inmiddels.
Verder geef ik geen support bij deze upload, ik zal hem er eenmalig opzetten, neem een abonnement op een goede usenet provider zodat je tot enkele jaren achteraf nog kunt downloaden.
Ik heb alles zelf getest, dus werkt het bij jou niet dan zit er iets in je installatie niet goed.
Zorg dat de COBRA ODE altijd is ge-update naar de laatste versies MCU, BootLoader en Manager.
Comments # 0