Post Description
Finaly,dit heeft echt lang geduurd maar hij is af.Ik hoop dat de ondertitel goed is gelukt.Heb hem zelf 50 keer gezien ofzo,en telkens aangepast.Het is wel moeilijk ondertitelen .Merendeels omdat als ik ondertitel maak en terugkijk is deze weer net te lang dus aanpassen aanpassen.Ik wilde een Dvd 9 maken met videoclips van Sout Central Cartel (extra's en menu) Maar dit is niet gelukt de beeld quality ging zwaar achteruit.En volgens mij is deze divx goed gelukt.Wel jammer dat de video ts niet kon .Mischien bij de vollgende film die ik wil ondertitelen ....Jasons Lyric of moving van Richard Pryor .Het was de eerste keer sinds jaren dus er zullen gerust wel wat foutjes inzitten .In iedergeval have fun watching ,en als er iets niet klopt roept u maar .Greetings Mike
Comments # 0