Post Description
Laat je baard staan, zet je helm op en pak je bijl of zwaard, vandaag gaan we veroveren met Willem..
Plezier ermee!!
######Info######
www.digistrip.nl
- Verwijzingen naar programma's om de .cbr bestanden mee te openen (voor Windows, Mac/iPhone/iPad, Android)
- Scanguides
- Overzicht van alle gescande strips
- Overzicht van alle missende strips
- Forum voor liefhebbers van digitale strips (geen downloads!)
- De site heeft een banner. De opbrengsten hiervan worden puur gebruikt om nieuwe (oude) strips aan te schaffen. De hiervan aangeschafte strips vormen de 'Google-stapel'.
Het is mogelijk dat ik vragen of berichten over het hoofd zie door de manier waarop het berichtensysteem hier werkt. Stuur daarom (dringende) vragen naar mijn email toe.. Deze is ook te vinden op de site (zie weblink)
Comments # 0