Post Description
The Shoot (BCES00463) COBRA ODE
'The Shoot' is een schietspel dat speciaal is ontworpen om gebruik te maken van de Playstation Move-controller. Dankzij de Playstation Move-controller worden jouw vingervlugge bewegingen één op één overgenomen in het spel.
In 'The Shoot' wordt je geplaatst midden op een filmset. Misschien maken ze een western, of een sci-fi? Wat er ook gemaakt wordt, het is jouw taak om te richten en vijanden met behulp van de Move-controller neer te schieten. Richten is noodzaak!
Je moet een goede indruk maken op de regisseur van de film en de recensenten. Hoe beter je presteert des te indrukwekkender zijn het vinden. Zo moet de speler meer rollen krijgen en de grootste actieheld uit de filmgeschiedenis worden. Ja, ook beter dan Arnold!
In totaal zijn er vijf verschillende sets waarop je met 'The Shoot' lekker kan geen knallen. 'The Shoot' ondersteunt de mogelijkheid om het spel met meerdere mensen te spelen. Zo kan je met elkaar of juist tegen elkaar strijden in een poging meer punten te halen!
'The Shoot' knalt zo je woonkamer in!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit spel is bedoeld voor gebruik op een PS3 met een COBRA ODE (Optical Drive Emulator). http://www.cobra-ode.com
Dit is een stuk hardware welke tussen de BluRay speler en het PS3 moederbord wordt geplaatst doormiddel van kabels of solderen (afhankelijk van welk type PS3 je hebt).
Deze iso's zijn in principe zo origineel mogelijk, vaak is een Duplex release als bron gebruikt en zijn de originele EBOOT.BIN en PARAM.SFO terug geplaatst.
Getest op:
PS3 Slim CECH-3004B: OFW 4.50
COBRA ODE: MCU (TopSecret), Bootloader 1.2, COBRA ODE Browser
ISO gemaakt met de COBRA ODE tool GenPS3iso v2.1
Games en manager geplaatst op een WD Elements 1TB USB3.0 externe HDD.
Heb je vragen over de installatie van de COBRA ODE volg dan eerste deze Troubleshooting Guide (Engels): http://www.ps3crunch.net/forum/threads/7853-READ-FIRST-Troubleshooting-guide
Voor overige vragen kun je op het volgende Officiële forum terecht: http://www.ps3crunch.net/forum/forums/103-Official-Cobra-ODE-Support-Forum
Ik zwerf daar ook rond.
Je kunt hier ook MultiMAN vinden geschikt voor de COBRA ODE en Eleganz is ook geport inmiddels.
Verder geef ik geen support bij deze upload, ik zal hem er eenmalig opzetten, neem een abonnement op een goede usenet provider zodat je tot enkele jaren achteraf nog kunt downloaden.
Ik heb alles zelf getest, dus werkt het bij jou niet dan zit er iets in je installatie niet goed.
Zorg dat de COBRA ODE altijd is ge-update naar de laatste versies MCU, BootLoader en Manager.
Comments # 0