Post Description
Relivin' The Bygone Era - Vol. 006 tot Vol. 010
Dit is een serie van Rock n'Roll, Doo Wop, R&B Oldies Classics.
Relivin'The Bygone Era heet deze serie.
Voor de rockers onder ons is dit weer een mooi serie nummers uit de jaren 50 en 60.
Dus volop genieten weer van deze heerlijke klanken van deze Oldies Classics.
Ga ook niet van te voren zeggen uit hoeveel cd's deze serie bestaat.
Dat doe ik om gezeur tegen tegaan van kan het niet sneller, kan niet als in een keer.
Voor de rockers onder ons is dit weer een mooi serie.
Dus volop genieten weer van deze heerlijke klanken.
Wat betreft de berichtjes die zijn leuk om te krijgen, maar je bent niks verplicht.
Maar hou dan ook rekening er mee dat ik ook niks verplicht bent.
Want ik doe ook alles voor mijn plezier dus probeer niet mijn plezier te ontnemen.
Voor de rest kan ik alleen maar zeggen heb RESPECT voor elkaar.
Let niet op het plaatje deze klopt niet met de CD's, is niet anders.
Hier zijn de delen van Vol. 006 tot Vol. 010
Relivin' The Bygone Era - Vol. 006
01 - Paul Peek & Group - I'm Not Your Fool Anymore
02 - The Spaniels - Do Wah
03 - The Spartans - One More Chance
04 - The Tangiers - The Plea
05 - The Vel Aires - Forever Always
06 - The Violinaires - Three Pictures Of The Lord
07 - Daryl Petty & Group - Flaming Love
08 - Donna Dee & The Clouds - The More I See Him
09 - The Four Fellows - Angel's Say
10 - Hal & Bobbie - Once Upon A Time
11 - The Honey Dews - Someone
12 - Linda & The Tears - Good Goodbye
13 - The Manhattans - If My Heart Could Speak
14 - The Miller Brothers - Try
15 - Paul Steffan & The Apollos - Hey Lonely One
16 - The Starlarks - Dear Heart
17 - The Strangers - My Friends
18 - The Tantones - So Afraid
19 - The Vel Tones - I'll Be
20 - The Viscaynes - I Guess I'll Be
21 - Dave Roberts - Wonderous
22 - The Diamonds - The Stroll
23 - Donna Evans & Group - Sorry
24 - The Four Fellows - Please Play My Song
25 - Honey Lane & The Triumphs - You Do
Zie voor de tracks de Back Covers van de CD's
Er word 10 % pars mee gepost moet voldoende zijn.
Hou het netjes, want ik doe het ook voor mijn plezier.
Als er iets fout aan de spot is, laat het mij dan weten.
Kan ik nagaan wat er fout is gegaan en eventueel een repost doen.
Ik repost alleen als er fouten inzitten
Ik controleer de post met de parbestanden.
Heel veel luister plezier toegewenst.
Groetjes Pimpelpaars.
Comments # 0