| << | MP3 | Ditters von Dittersdorf - Repost van alles van vandaag |
|---|
|
|
|
Het is een rommeltje geworden met uploaden. Daarom alles nog een keer in één hussie opnieuw. Samen zijn het 3 CD's: de kwartetten en de kwintetten zijn samen twee; het requiem is een derde.
Ik heb er ook Par2 bij gedaan, zodat het zeker goed gaat, en iedereen nog dit weekend lui onderuit kan op de bank met oordopjes in en 18e eeuwse muziek. Laat Knevel en vd Brink maar kletsen met het geluid uit: dit is veel leuker om naar te luisteren!
Comments # 0