Post Description
Meesterwerk, zonder meer, gisteravond pas ontdekt na wat snuffelen op het net.. terwijl.. dit is de stijl waar ik van hou..? Ik denk dat het het, in mijn ogen, eenvoudig artwork is waarmee ze haar werk 'versiert' die mij al die jaren heeft weerhouden er naar te luisteren want hoe vaak ik de cover van verschillende eerdere albums voorbij heb zien komen.. door de vormgeving trok het me niet aan, nu weer.. het is toch te grappig.. wat zou ze met deze foto willen bereiken? ;) .. maar potverdikkie, goed man.. die orkestratie.. timing en diversiteit.. teksten.. super. Nu het meeste van haar werk mij min of meer bekend is na een vlugge luisterzoef moet ik zeggen dat dit album mij het meeste aanspreekt, het lijkt me dat ze zo enorm geleerd heeft van haar fouten wat uiteindelijk geoptimaliseerd in dit magnifieke werk heeft geresulteerd. Het lijkt inderdaad meer ballen te hebben, vandaar misschien deze foto? Waar ik me bij voorgaande albums nog af en toe enigszins aan stoor kan ik dat bij deze plaat niet meer vinden. Jammer genoeg niet op vinyl maar zo'n goede plaat moet ik gewoon hebben.. dan maar op zo'n weinig zeggend glimmend schijfje.
Met dank aan de orginele spotter "Yenc-PP-GB-12b4 " 895 dagen geleden en tweak
Ik heb het weer binnen gehaald en de bestanden ge repost, volgens par2 ontbreekt er 1 part, maar dat is een plaatje ,bij mij speelt alles af !
Comments # 0