Post Description
Het beeld heb ik van het Web gehaald.
Beeldkwaliteit: 1080p Web
NL-Subs: Die zijn deze keer van mijzelf.
De NL-Subs (intern zowel als extern) konden mij niet echt bekoren en de regulaire vertaler, Tante Agaat, heeft helaas niets meer van zich laten horen.
Dus onder het motto, als je denkt, dat je het beter kunt, moet je het ook doen, ben ik zelf maar aan de slag gegaan. (Daarom heeft het ook wat langer geduurd.)
De subs zijn zoals gebruikelijk extern en kunnen dus door iedereen naar eigen wens en behoefte verbeterd en gebruikt worden.
Veel plezier!
Comments # 0