Post Description
Deze keer werkt het met de dvd echt jongens en meisjes!
Vooral de softmodders (zonder chip) hebben dit keer geluk!
Geen Patch, geen alt dol en geen fix nodig!
Maar inprinciepe werkt het met alle soorten van NSMB dus ook de scrubbed versies. Dus heb je al een dvd liggen dan is de kans groot dat deze WERKT!
Download deze spot en doe daarna het volgende:
1. Download Cios 38 Rev 15
2. Download Hermes cIOS 222 installer v4 (voor uloader 3.0)
3. Download Uloader 3.1 (maar geen hdd nodig!!!! alleen dvd)
Zover we nu weten werkt het op meerdere Firmware versies
3.2, 4.0 en 4.1 zijn bevestigd en geen 10 min. bug.
Installeer eerst cios 38 rev 15, daarna cios 222, reboot je wii, start via HBC Uloader 3.1, druk op de 2 toets van je wii-controller en de dvd wordt in geladen. Na dat de dvd ingeladen is klik je op het knopje config, daarna klik je op cios 249 en klik op ok! daarna kan je de het spel starten (load game)!
Je heb dus geen USB HDD nodig, alleen de DVD.
Uloader 3.1 kan ook gestart worden zonder een usb HDD te hebben aan gesloten!
Succes en heeeeeeeeel veel "retro" plezier
Complete zoek naam voor usenet search engines : <<kere.ws>> New_Super_Mario_Bros_Wii_PAL_Wii-BAHAMUT [001/105] - "b-nsmbwii.nfo" yEnc
Comments # 0