Post Description
Met dit programmaatje ben je van het autosave probleem af (om de 10 minuten een irritante onderbreking) dat Settlers 7 heeft met patch 1.02 (of lager) Versies daarboven hebben dit probleem niet (meer) als het goed is.Aangezien op FTD nooit een versie heeft gestaan van Settlers 7 met een patch hoger dan 1.02 voor zover ik kan nagaan, denk ik dat een aantal mensen hier wel baat bij zal hebben.Wat het programmaatje eigenlijk doet is er voor zorgen dat het spel niet in staat meer is een save game uit te voeren totdat je dit zelf toelaat. Instructies zijn bijgevoegd.Nogmaals: alleen handig als je Settlers 7 met patch 1.02 hebt!Laat me weten of het voor jullie ook werkt. Ik heb er in elk geval alle irritatie mee opgelost.
Comments # 0