Post Description
Wie speelde niet "Für Elise" met één vinger vroeger? Welnu het begin van de 1e (en de 3e) movement van dit pianoconcert is zo mogelijk nòg bekender dan dat van Beethoven.
Van vinyl, maar wel in een redelijke kwaliteit
Als je goed kijkt naar de foto, dan zie je dat ik deze voor 50 eurocent heb gered van de kraak. Dat maakt het nog effe iets leuker, als er nu, pakweg, 100 mensen even naar luisteren.
Was mijn vorige spot goed voor tijdens het stofzuigen, dan zou ik zeggen dat deze goed is voor als je klaar bent met stofzuigen. Voor bij de eerste koffieronde, zeg maar.
Comments # 0