Post Description
Het eind van de Korak's begint langzaam in zicht te komen.. Nu nog maar 13 stuks te gaan voor ze hier op zijn..
Wederom met dank aan alle mensen die 1 of meerdere keren in het afgelopen jaar op de banner op digistrip.nl hebben geklikt!!
Plezier met 't boekje!!
######Info######
www.digistrip.nl
- Verwijzingen naar programma's om de .cbr bestanden mee te openen (voor Windows, Mac/iPhone/iPad, Android)
- Scanguides
- Overzicht van alle gescande strips
- Overzicht van alle missende strips
- Forum voor liefhebbers van digitale strips (geen downloads!)
- De site heeft een banner. De opbrengsten hiervan worden puur gebruikt om nieuwe (oude) strips aan te schaffen. De hiervan aangeschafte strips vormen de 'Google-stapel'.
Het is mogelijk dat ik vragen of berichten over het hoofd zie door de manier waarop het berichtensysteem hier werkt. Stuur daarom (dringende) vragen naar mijn email toe.. Deze is ook te vinden op de site (zie weblink)
Comments # 0