Post Description
New Kids Nitro draait vanaf gister avond in de brabantse bioscopen, en vanaf morgen (8 December) in heel Nederland.
Bij deze voor de fans die hem in de Bioscoop gezien hebben een versie om thuis nog eens na te genieten.
Het is en blijft een CAM versie jongens. Ik zelf vind hem best redelijke kwaliteit voor een CAM, al was dit onze eerste keer. Zeur dus niet over de kwaliteit. Als je echt HD kwaliteit wil, dan ga je naar de bioscoop en steun je de makers ook nog eens.
Voor degene die het allemaal nog niet zo goed kunnen geloven dat wij nu al een CAM versie in handen hebben hier wat screens:
http://i.imgur.com/XmsTv.jpg
http://i.imgur.com/I8b5I.jpg
http://i.imgur.com/47RxL.jpg
http://i.imgur.com/GZTjq.jpg
Comments # 0