| << | WIN | AutoCad 2011 64 bits |
|---|
|
|
This spot is not verified, the name of the sender has not been confirmed
|
AutoCad is een technisch tekenprogramma.Zoals nagenoeg alle grotere tekenprogramma's alleen in het Engels en niet in het Nederlands beschikbaar.Er zijn ca. 10 % par2 bestanden meegepost.Voor de techneuten: Succes ermee.Kudo's welkom, echt niet verplicht! Berichtje vind ik leuker.
Comments # 0