Post Description
Vanaf nu post ik enkele delen tegelijk die samen passen op een DVD
Ik heb inmiddels 8 delen gepost en die zouden op 2 DVD's moeten
passen vandaar dat ik deze DVD, DVD 3 noem.
Bij volgende DVD worden dus minimaal 4 delen gepost.
Ik wil er nogmaals even op wijzen dat de kwaliteit niet goed is en
dat deze post voor de liefhebber of verzamellaar is die Ivanhoe nog eens terug willen zien.
Jammer van de kwaliteit, maar er is niets anders te vinden van deze serie.
Heel veel plezier met deze vier delen.
Comments # 0