Post Description
Hierbij even een probleem die meer mensen hebben en ik graag
even wil delen met jullie.
Ik heb spotnet en xsnews en had het probleem dat ik geen oudere spots zag. Hierbij heb ik xsnews gemailt en als antwoord gekregen.
Hallo,
Inmiddels zijn er beperkt spots aanwezig. Oudere spots zullen op een later tijdstip worden toegevoegd.
Wat u eventueel ook kunt doen is het postbestand uitpakken naar c:\programdata\spotnet\
Dan heeft u alle postings direct ter beschikking
Met vriendelijke groet,
deze bestand deel ik met jullie,
deze database is vele malen groter als de normale, en je kan tot
2009 spot zoeken
let wel op het gaat over de gebruikers die XSnews payserver hebben ! !
Comments # 0