Post Description
Een spot van de game waar het voor mij allemaal mee begon: Duke Nukem 3D !!
Bijzonder van deze oude shooter is dat deze versie standalone is. Uitpakken en spelen! Geen installatie benodigd. Kan zo op je USB-stick, dus gamen waar je maar wilt.
Dit is de Atomic versie 1.5 en bevat naast de levels "L.A. Meltdown", "Lunar Apocalypse", "Shrapnel City" dus ook het level "The Birth". Ook zijn er door de jaren heen heel veel (single-player) maps door fans gemaakt die overal op het Internet te vinden zijn.
Comments # 0